+1-778-834-5353 info@namaroopa.com
Select Page

අනිච්ඡ – පටිච්ඡ // නිබ්භින්දති // පටිච්ඡසමුප්පාදය // සම්මා දිට්ඨිය වැනි වචන අර්ථ වශයෙන් වෙනස් වෙලා තියෙනවා – පරිවර්තනය කියවල නැවත කියා දෙනකොට.

මේ කැඩෙන බිඳෙන විනාස වෙන දේ ගැන කියන්න බුදු කෙනෙක් පහල වෙන්න ඕනද? හොයන්න ඕන ඇයි මේ අභ්‍යන්තර දේ භාහිර දේක අලවන්නේ? ඇයි මේ අනිත්‍ය දුක්ක අනාත්ම නොතේරෙන්නේ? ඒක මිත්‍යා දෘෂ්ටියක්.

Find more at where you can cross compare different dhamma teaching at here… (https://namaroopa.com/dhamma-opened-and-compared/#oct09)

Dhamma – Opened and Compared

අනිත්‍ය ස්වභාය හැම විටම දුක දෙන්නේ නෑ. බොහෝ දෙනෙක් මේ බව දන්නේ නෑ.

කාය සත් කියන දෘෂ්ටියට සක්කාය දෘෂ්ටිය කියා, ඒ මොකක්ද කියා තෝරනවිට ඒ “මමය මාගේ යැයි ගැනීම” නම් වේ කියා හඳුන්වනු ලබනවා. මෙය බුදු දහමේ නැති දෘෂ්ටියක් වන අතර නැති ප්‍රශ්නයක් හදාගෙන එය විසඳන්න බැරිව දඟලන දැගලීමක් වෙයි.

මේ දේශකයෝ බොහෝ දෙනෙක් ප්‍රථම ධ්‍යානයවත්, සෝවාන් ඵලයවත්… නෑ.

පස්ස පැත්ත මහල බඩ යන්න බෙහෙත් දුන්නා වගේ දෙයක් තමයි මෙච්චර කාලයක් උනේ. ඒනිසායි මෙච්චර බණ කියන රටේ බේබද්දෝ, කුඩු කාරයෝ…. ආදී දහ ජරා වැඩ වලින් අංක එක.

පංච සීලයත් වරද්දා ගත්තා… මෙච්චරකල් මොනවාද කලේ?
කිං පංචසීලං කියන ප්‍රශ්ණයට පිළිතුරක් දීල තියෙනවා. පටි. මග්ගප්‍රකරණය -1/සීලයම ඥාණ යටතේ මෙය දක්වා ඇත. පහාන, වේරමණී, චේතනා, සංවර, අවිතික්කම සීලය පංචසීලය ලෙස දක්වා ඇත.
සීලය කුමක්දැයි කියා මහා නිද්දේසපාලිය බලා තෝරා ගන්න පුලුවන්.